Delavnica- Digitalna pismenost

V sredo, 23. 8. 2022, smo na OŠ Lucija izvedli delavnico z naslovom Digitalna pismenost. Učitelji in drugi strokovni delavci so na delavnici ozavestili pomen razvoja digitalne pismenosti v osnovnošolskem prostoru. Skozi lastno prakso so iskali možnosti krepitve digitalnih kompetenc učencev z upoštevanjem razvojne stopnje otrok, lastnega pedagoškega stila in specifik. Seznanili so se z nameni vključevanja digitalnih vsebin v pouk in modelom (SAMR model po Puenteduri, 2016) s katerim ovrednotimo didaktičen doprinos izobraževalne tehnologije.

Učitelji so se seznanili s smernicami vključevanja IKT, ki so snovane po predmetnih področjih ter z Evropskim okvirom digitalnih kompetenc za izobraževalce DigCompEdu.

Učitelje smo na delavnici seznanili s cilji, ki smo jih zastavili v projektni aktivnosti Erasmus + (mobilnost učiteljev) in njihovo vključenost pri realizaciji le-teh. Napovedali smo izvedbo samoevalvacije s področja digitalne pismenosti (z orodjem SELFIE) in snovanje strategije s katero bomo okrepili razvoj digitalne kompetentnosti na OŠ Lucija.

Dostopnost